お問い合わせ

お問い合わせいただくにあたって

  1. お客様よりお寄せいただきましたお問い合わせに対しまして、ご回答までの日数・時間をお約束するものではございませんので、予めご了承ください。なお、お急ぎの場合、お電話にて承ります。
  2. 当館にて回答が不要と判断させていただいた内容につきましては、お返事はいたしません。
  3. ご利用後のご意見・ご感想をお送りいただく場合は、お問い合わせ内容にご利用日、ご宿泊者名をお書き添えください。
  4. 回答文書の著作権は当社に帰属しておりますので、許可なく内容の一部または全体を転用することはお断りいたします。
  1. Thank you for your email. As for your question, please understand that we cannot reply immediately.
    It may take you some time to wait. Thank you for your cooperation and understanding.
    If there is emergency, please directly call Hotel Mannaka.
  2. If your email include the question that we cannot answer, please understand that we will not reply your email.
  3. Thank you for spending your precious time help us to fill in the questionnaire. Please remember to fill in your name and the date you stay.
    Thank you for your cooperation.
  4. About the content in your email, to make sure your privacy, all information will be only saved in Hotel Mannaka.
  1. 感謝您的來信詢問,針對您的問題,我們可能無法立即回覆您,請您稍作等待,也懇請您的諒解。若是急需飯店回覆,請直接來電詢問。
  2. 若是您的來信內容有本館無法判斷的情形,恕本館無法回答,懇請諒解。
  3. 感謝您撥冗填寫本館問卷,煩請您在問卷上留下姓名以及住宿日期,謝謝您的合作。
  4. 關於您的來信內容本館為保障您的隱私,信中內容將不用於其他用途。
  1. 感谢您的来信询问,针对您的问题,我们可能无法立即回覆您,请您稍作等待,也恳请您的谅解。若是急需饭店回覆,请直接来电询问。
  2. 若是您的来信内容有本馆无法判断的情形,恕本馆无法回答,恳请谅解。
  3. 感谢您拨冗填写本馆问卷,烦请您在问卷上留下姓名以及住宿日期,谢谢您的合作。
  4. 关于您的来信内容本馆为保障您的隐私,信中内容将不用于其他用途。